Isnin, 10 Oktober 2016

Kejohanan Taekwondo Terbuka Negeri Sembilan

Posted by Emmymazli at 4:22 PTG
9 Oktober 2016 - Politeknik Nilai, Negeri Sembilan


Assalamualaikum semua...

Harini nak share kemanisan skit... hehehe... manis la sangat kan.... actually... anak-anak aku baru jer menyertai Kejohanan Taekwondo Terbuka Negeri Sembilan di Politeknik Nilai.  Tournament kalini memang takde dalam perancangan nak join pon.  Right after habis CK Classic jer terus dapat borang untuk menyertai tournament ni.
So... anak-anak terpaksalah berusaha keras skit untuk perlawanan ni.  Nak tambah folio dalam dunia taekwondo.

Seriously.... aku hanya dapat hantar anak aku kat Politeknik Nilai jer.  Selebihnya terpaksa aku tinggalkan sebab aku terlibat dengan Pertandingan Bowling anjuran Jabatan Perpaduan Sepang pada pukul 10 pagi.  Tak dapatlah tengok anak lawan... agak sedih kerana tinggalkan anak uruskan diri sendiri walau aku tau diorang dah biasa berdikari bila terlibat dalam perlawanan.  Huwaaa... tak tenteram hokeyyy.... pasal perlawanan bowling tu nanti aku citer di next entry yer.....

Apa-apa pon... masa aku sampai... aku diberitahu yang Hanum kalah di 2nd bout dan menempatkan dia pemenang pingat gangsa.  Nasib aku  balik on time so sempatlah tengok Kimie lawan masa dia di final bout. Aku sendiri tak sangka Kimie dapat mara ke Final.  Syukur alhamdulillah...  And guest what... Kimie akhirnya dapat merangkul pingat emas pertama dia di tahun ini.  Syukur alhamdulillah sekali lagi.... terubat skit kekecewaan dia masa Kejohanan CK Classic International baru-baru ni.  Yang kelakarnya... tahan dia seronok sangat dapat pingat emas tu... dia pakai medal dari naik podium sampailah nak balik masuk kereta tak mau tanggal... cam poyo pon ade gak... tapi... maybe sebab terlampau happy dengan glory morry dia tu... sampai tak mau tanggal medal... 
Tahniah buat anak-anak aku... dan tahniah juga buat anak-anak Koryo Sepang dan juga KELAB KORYO sendiri yang memenangi tempat kedua bagi acara keseluruhan.  Bangga sangat!!!!

Jom tengok gambo-gambo....
 

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...