Khamis, 14 April 2016

Superheroes Race Ditunda???!!!

Posted by Emmymazli at 4:49 PTG

Marah  betul aku.... Lagi 3 hari sebelum event berlangsung boleh pula run ni ditunda.  Sabo jer laaa....
Memang menganiaya la penganjur ni... kena ambil kirala orang yang datang dari jauh dah booking flight and hotel.  Kalau tak datang dari jauh pon... for those yang macam aku dah planning program cantik-cantik memang taklah nak join.... hmmm... Marah  ni!!!
Aku tak kira!!! Walaupun dikhabarkan ditunda pada 22 Mei 2016... aku tetap nak amik medal masa amik racekit tu  nanti dan takkan join event ni pada tarikh yang ditunda tu... ko ingat aku takde kerja lain ke nak ngadap ko jer... banyak lagi run yang best-best tau.!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...