Ahad, 17 April 2016

100Plus Outrunner 2016

Posted by Emmymazli at 3:34 PTG
16 Ogos 2016 - Putrajaya

Salam...

Event running again... hehehehe... 
Kalini aku and anak-anak run bertiga jer... kawan-kawan lain tak sempat nak register untuk join.  Aku tak pernah join running malam ni... rasa cam teruja sangat kalini.

As usual... aku akan hanya join 6km run jer.  Heheheh... setakat yang aku mampu jer lah kan... Opss lupa... since dah ada run buddy baru... Reen nama dia... kami run berdua.... anak-anak run ikut masa diorang... pandai-pandailah diorang survive....anyway... aku ngan anak-anak sangat enjoy run malam ni.  Mood dia lain.  Tak panas... relaks... 

Cuma ada beberapa kekurangan pada run yang penganjur dia besar ni.

1. Penganjur adalah dari 100Plus tetapi air yang disediakan disetiap water station hanyalah air mineral.
2. Aku dapat tau peserta untuk run ni seramai 13 ribu orang.  Sepatutnya sijil yang disediakan juga perlu mencukupi untuk setiap peserta.  Sangat menghampakan bila orang macam aku yang kemudian sampai di finish line dimaklumkan sijil hanya untuk first come first serve basis.  Habis aku  bayar run tu untuk melopong dapat medal jer ke??? Sijil aku mana??? Aku rasa  bukan aku sorang jer terkena... ramai lagi!!
3. Apalah salahnya kat finish line tu diberikan sahaja goodie bag dan letak sahajalah air mineral, 1-2 tin 100Plus, bihun goreng dan beberapa item lagi.... ini tidak... semuanya nak kena beratur di 2-3 tempat pula tu.  Skit punya panjang nak beratur lak tu.  OMG!!

Hmmm... aku tak mau lah komen lebih-lebih... kang jadi meroyan pula... apa pon... aku just enjoy the run with anak-anak.

Bye... enjoy our pic yer...

Sebelum run bermula
 Running buddy
With the medal....
 
 
 
 

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...