Ahad, 6 Mac 2016

Birthday Present In Advance

Posted by Emmymazli at 9:31 PTG
6 Mac 2016 - Taman Putra Perdana, Puchong

Alhamdulillah.... harini aku dapat hadiah besday in advance dari encik suami... SJ cam ni memang menjadi idaman kalbu sejak sekian lama... cuma tunggu ada duit jer nak beli  kengkununnya... tak sangka ajakan encik suami nak jumpa someone di Putra Perdana Puchong sebelum jemput anak dari kelas taekwondo akhirnya dapat merealisasikan impian aku.... syukur sangat-sangat.... Makin seronok la aku nak buat aktiviti best lepas nih... Contoh aktiviti yang aku boleh buat seperti running, cycling, snorkling, diving dan macam-macam lagi la...  seronoknyaaaa!!! Tak sabar rasanya... tengah merancang-rancang nak pergi snorkling dulu lahhh... yeayy!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...