Sabtu, 16 Januari 2016

Majlis Tahlil & Doa Selamat Arwah Azami di Gym Taekwondo Koryo Sepang

Posted by Emmymazli at 10:57 PG
15 Januari 2016 - Gym Taekwondo Koryo Sepang, Dengkil

Alhamdulillah... Hajat aku nak bantu Sir Muhin untuk buat majlis tahlil hari ke 40 pemergian  sahabat kami Allahyarham Azami dari kalangan keluarga Koryo Sepang akhirnya terlaksana. 
Majlis dimulakan dengan Sembahyang Isyak dan seterusnya tahlil dijalankan.  Seterussnya sedikit jamuan disediakan.

Terima kasih family Koryo Sepang yang hadir terutamanya anak-anak dan parents yang membantu dari segi potluck dan macam-macam lagi..

Terima kasih juga buat Sir Muhin yang berhajat untuk menjayakan majlis ini dari mula.  Alhamdulillah... makanan yang disediakan oleh kawan kafe aku Kak Siti sangat sedap terutamanya rendang daging yang dia masak.  

Apa pon... Biarlah apa orang nak kata pasal aku... asalkan niat aku baik... majlis berjalan lancar dengan cara sederhana.... sudah memadai bagi aku... selebihnya terpulang bagi yang suka bunyi-bunyi kat belakang tu... Aku sangat tak kuasa nak layan-layan kerenah manusia yang ntah apa-apa.  

Moga rohmu tenang sahabat kami Azami...

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...