Khamis, 7 Januari 2016

Birthday Boss!!

Posted by Emmymazli at 11:50 PG
7 Januari 2016 - JKPTG Putrajaya

Salam semua.... Harini adalah birthday boss aku yang ke 4...  Heheh... umur rahsia... tapi nampak tak kecomelan boss aku yang maintan tu di situ... tak nampak macam 4 series kan...
Alhamdulillah... kami sambut secara sederhana di pejabat.  Walau dia seorang Pengarah... tapi cara dan perwatakan dia sangat soft tapi masih ada tegasnya.  Senang kerja dengan boss ku sorang ni. 

Kununnya nak surprisekan boss aku... tapi nampaknya puan aku cam dapat hidu je bau-bau surprise kami... hehehehe
Cer tengok aksi aku dok nak menyorok belakang pintu then puan buka pintu cam takut-takut.  hehehehhe
Moga Puan Sharifah Khatijah di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu.  Kami warga Bahagian Hakmilik Strata & Stratum, Jabatan Ketua Pengarah Tanah dan Galian mendoakan puan dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki serta cepat naik pangkat... jangan lupa kitorang ekk... hehehhehe... 
Happy Birthday Puan Sharifah Khadijah

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...