Ahad, 27 Disember 2015

Berterih Nak Ke Kolam Renang

Posted by Emmymazli at 4:17 PTG
27 Disember 2015 - Kelab Komuniti Cyberjaya

Salam semua....

Update for today.... melayan kerenah anak-anak yang berterih nak mandi kolam.  Bosan nau agaknya.... aku layankan aje.... tak yah nak jauh-jauh... kita gi dekat-dekat jer... kat Kelab Komuniti Cyberjaya... bayar sorang RM5.30 untuk yang nak mandi jer... parents yang meneman and tak mandi tak payah bayar.  But... strictly kena pakai baju renang or tshirt & seluar jenis kain lycra ekk... no t shirt biasa and no baju tidor or else.  Hehehehe.... masa aku buat bayaran tu siap cek and pegang lagi baju yang anak aku nak pakai... sabo jer la....

Hmmm... bagi can jer laaaa.... korang tengoklah sendiri aksi anak-anak aku nih... sabo jer laaaa....


1 comments:

Tanpa Nama berkata...

off white
yeezy boost 700
kyrie 6
supreme hoodie
curry 6 shoes
kd 15
birkin bag
kyrie 6 shoes
golden goose outlet
jordans shoes

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...