Jumaat, 23 Oktober 2015

Baby Daiyan Mulakan Rawatan Kaki

Posted by Emmymazli at 2:15 PTG
23 Oktober 2015 - Melaka

Alhamdulillah... ingat tak aku aku pasal anak buah aku Daiyan yang kakinya mengalami Clubfoot semenjak lahir? (klik sini untuk baca story lama) 

Harini aku dimaklumkan dari adik ipar aku si Adda yang Daiyan dah mulakan rawatan kaki dia dengan menggunakan kasut khas.  Syukur sangat dah mulakan rawatan agak cepat.  Kalau  boleh tak mau tunggu-tunggu.  Nanti kalau tulang dah keras lagi lambat nak tegak kakinya... Aku nak tengok Daiyan ceria dan lasak macam baby lain. 
Kawan-kawan... doakan anak buah saya yer....

**Maklong rindu adik Daiyan taw...


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...