Rabu, 10 September 2014

Kenapa Dengan MAMPU??

Posted by Emmymazli at 1:45 PTG
Korang nampak tak apa yang ada kat blog aku nih??? Tetiba ruangan INSTAGRAM dalam blog aku ni tertulis perkataan MAMPU?  Blog aku diskodengkah oleh MAMPU? Masalahnya.... aku buka blog dan nak update blog pon dalam waktu rehat pejabat... takkan la waktu rehat MAMPU nak skodeng yer tak??? Haiyoooooo... aku sedarlah aku guna PC pejabat tetapi waktu rehat kot.... jam 1.33 tengahari ok!! Stress!! Dah la pc pejabat ni slow giler... itu tak boleh bukak...ini tak bleh buka... entah apa yang boleh pon entah laa... bingung aku!! Tengok gini lagi aku bingung!! Nyampah!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...