Khamis, 18 September 2014

Giant Kids Run 2014

Posted by Emmymazli at 5:54 PTG
16 September 2014 - Stadium Shah Alam

Salam semua...

Nak update aktiviti anak-anak lari-lari lagi... hehehhehe
Sempena Hari Malaysia ni... dari duk rumah saje-sajer di hari cuti umum... aku telah daftarkan anak-anak aku untuk masuk larian ajuran Giant.  Untuk menyertai larian ini, kita kena beli barang dari produk penaja dengan minimum RM20.  So aku pun ikutkan jer laaa....
Masa hari berlangsung.... seawal pagi aku dah bangun untuk hantar anak-anak menyertai program ni.  Huwaaaa... memang mengantuk dan penat... malam sebelum tu dah layankan anak-anak berlari untuk program Run 4 Un1ty di Putrajaya.  Diorang confirmlah lagi penat.  Tapi layankan jer.  Bukan apa... lumayan juga kalau join lari ni... kalau menang tu 1 hal la kan dapat duit riban-riban.... kalau tak menang pon still dapat bawa balik medal, certificate dan goodie bag yang sangat mewah dan menarik (sorry tak sempat nak amik gambo goodie bagnye).  

Ramai giler rupanya yang menyertainya masa di Stadium Shah Alam tu.  Huhuhu.... entah berapa trip la kan... yang pastinya anak-anak aku lari dekat tengahari jugak la... aiyooooo.... penat wooo.... sampai terlelap la aku kat stadium tu... dengan panasnya lagi.... sabo jer laaa....
Kebetulan pula... masa kat sana boleh tersaing dengan anak dan kawan kami dari Koryo Sepang yang join juga aktiviti larian ni... So kami lepak sama jer la kan...
In the end... habis program.. kami tak tunggu lama... terus jer balik... penat nau rasanya... apa pon... happy dapat luangkan masa bersama keluarga....Thanks Giant!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...