Selasa, 9 September 2014

Doa Buat Anakku Hanum

Posted by Emmymazli at 7:30 PG
Mulai harini dan sepanjang minggu ini Hanum akan menghadapi peperiksaan UPSR.  Aku yang rasa sangat berdebar.  Moga semuanya berjalan dengan lancar.  Aku memang tak nak stresskan anakku sorang ni walau apa-apa terjadi.  Moga segala usaha dia beberapa bulan ni akan membuahkan hasil.  Aminnnn
Ya Allah Ya Tuhan ku.... 
Permudahkanlah anakku Nur Farhaty Hanum menjawab soalan-soalan UPSR mulai hari ini dan hari-hari berikutnya... Kau lapangkanlah dadanya dan fikirannya... tenangkanlah jiwanya agar segala urusannya menjadi mudah dan lancar semasa menjawab soalan peperiksaan.


Ya Allah... 
Sesungguhnya engkau berikanlah anakanda ku ini kekuatan dan kesihatan yg baik sepanjang minggu peperiksaan UPSR ini... Aku memohon pada mu Ya Allah..tiada lain yang ku pinta hanyalah sifat kesederhanaan dalam keluargaku serta kejayaan anak-anakku dalam pelajaran


Ya Allah Ya Tuhan ku... Sesungguhnya kepada Mu aku memohon kerana Engkaulah Maha Pengasih.. Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.

Aminnnn

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...