Isnin, 23 Jun 2014

Adik @ Sepupuku Bertunang

Posted by Emmymazli at 10:44 PG
21 Jun 2014 - Kampung Paya Meranti, Tiang Dua, Melaka

Congratsss di ucapkan kepada adik sepupuku yang juga adik aku (anak susuan ibuku) Siti Aishah yang telah melangsungkan pertunangan dengan Ezat baru-baru ni di rumah mama aku. Baru terasa meriah rumah ni bila ada majlis... Anyway... aku happy bila bertambah keluarga.  Yang penting, adik Eca aku ni manis betul di hari pertunangannya. Hehehehe....

Along doakan pertunangan korang berdua hingga ke jinjang pelamin... insyaallah....

Adalah sedikit gambo yang sempat aku snap dan juga orang lain snap dari camera aku nih.... layan je le yer....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...