Isnin, 3 Mac 2014

Selamat Bertunang Cousinku Shahril & Shuhaila

Posted by Emmymazli at 11:11 PG
Salam semua... 

Last Saturday aku balik kampung.... tunaikan tanggungjawab sebagai anak melawat parent aku dan hubby.  Tetapi tujuan asal kami balik kampung sebenarnya bila kami mendapat jemputan dari bapa sedara aku Waknang yang cousin aku akan bertunang pada 1 Mac 2014.  Seronok bila mendengar perkhabaran gembira ini so kami decide balik pada tarikh itu untuk memeriahkan majlis pertunangan sepupu ku sorang ni.  
Majlis yang diadakan simple tetapi meriah.... siapa lagi kalau yang tak meriahkan... ahli keluarga kami jugalah kan... proud of them!

Anyway... Selamat Bertunang Adik Celeng / Shahril dan Shuhaila.  Semoga pertunangan kamu berdua kekal hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya ke anak cucu.  Amin!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...