Rabu, 26 Mac 2014

Sambut Birthday In Advance

Posted by Emmymazli at 3:30 PTG
25 Mac 2014 (Selasa) - Bilik Puspanita NRE

Salam semua....

Huhuhu.... aku rasa happy sangat!!!  Mana taknya... aku dan kengkawan JBK yang lahir bulan Mac baru sahaja diraikan dalam sebuah majlis kecil.  Sebenarnya aku pun lupa pasal majlis ni akan sambut birthday staff haritu... just yang aku ingat jamuan jer.  Bila dah masuk bilik perjumpaan bulanan staff tu baru teringat every month akan celebrate birthday staff.  Heheheheh... malu akak dik oiiii... tapi orang dah bagi layankan jer laaa.  Kiranya aku ni sambut in advancelakan sebab birthday aku adalah 31 Mac.  Hujung sekali.  

Anyway, terima kasih for the celebration.... thanks for the present dan juga jamuan yang disediakan.  Seronok sangat!!!!
Hadiah yang aku dapat

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

bape clothing
kobe
yeezy 380
jordan outlet
off white jordan
off white clothing
off white hoodie
yeezy 350 v2
bape
bape outlet

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...