Isnin, 3 Mac 2014

Sambut Birthday Bapa Mertuaku

Posted by Emmymazli at 10:30 PG
Salam semua....

Seperti story aku sebelum ini (klik sini)... niat aku sekeluarga nak balik kampung melawat parent kami di samping memeriahkan majlis pertunangan sepupu aku Celeng a.k.a. Shahril.

Namun... niat sebenar untuk balik kampung adalah nak celebrate birthday bapa mertua aku yang ke ....... Rahsia katanya.  Heheheheh.  

Walaupun surprise yang diberikan hanya dengan memotong kek, tapi bagi bapa mertua aku ia sesuatu yang indah bila dia dapat celebrate bersama cucu terutamanya dan anak menantu.  Anak-anak aku pon pandai layan atuknya sampai menganga-nganga mulut atuk disuap kek.  Heheheheh

Anyway my FIL... Happy Birthday ya!!!  Love u!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...