Selasa, 25 Februari 2014

Suka Sangat Fotor Photo Collage!!!

Posted by Emmymazli at 12:01 PTG
Salam semua....

Harini Emmy nak share something dengan pembaca blog Emmy.  Ni.. nak bagitau ni... sekarang ni... banyak sangat aplikasi untuk edit gambar yang banyak-banyak tu menjadi 1 muka surat (photo grid) sahaja supaya kita tak perlu guna fail yang besar bagi setiap gambar untuk dimasukkan dalam blog atau pun untuk dicuci buat kenangan.  Selalunya aplikasi ni kena guna handphone atau pun beli aplikasi yang mahal.  Kalau ada di internet pon macam agak payah nak pilih  yang terbaik.  

So.... today aku nak sharelah aplikasi photo grid secara online yang aku suka guna.  Sangat-sangat best!!  Still boleh save macam biasa....  You all boleh check out kat Fotor Photo Collage.  Korang boleh buat Photo Montage, Template Collage, Funky Collage, Shape Collage dan Photo Stiching.  Semuanya kat situ... caranya pon mudah jer... sekejapan korang boleh buat.  Kalau korang rajin nak jadikan ala Photobook pon boleh der.... heheheh... ni aku share kat sini apa yang tertulis kat situ ekk tentang Fotor Photo Collage ni ekkk

Fotor Photo Collage

Fotor offers many collage maker features, including a generous selection of collage templates, photo stitching, and photo montage so you can arrange multiple pictures however you want. You can even design your own templates with our funky collage maker. You are free to create hundreds of combinations of collages with various texture colors, templates and borders to choose from.

So kawan-kawan... siapa blom cuba dan minat bergambar tapi tak reti nak simpan banyak-banyak gambar tu... meh try aplikasi online ni ekk... aku dah try... korang bila lagik kan....

Antara gambar-gambar lama yang aku dah gunakan aplikasi ni.... Lepas ni boleh print... yeayyyy
 

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...