Jumaat, 17 Januari 2014

Thanks Yat For The Souvenir From London

Posted by Emmymazli at 11:43 PG
Alhamdulillah....

Berkat bersahabat dan juga menolong orang.... ada juga ingatan dari sahabat aku sejak dari zaman Politeknik Port Dickson ni yang  baru balik dari London setelah tamat tugas dia dinegara itu.  Macam-macam Yat bagi.... yang penting aku ngan anak dara aku si Hanum dapat handbag Hello Kitty.  Dari Harrods plak tu. Dia memang tau nau minat aku dan si Hanum... huwaaaa..... terharu... 

Nak pakai handbad ni sayang.... ingat nak tunggu raya kot... nak buat lenjan gi kerja hari-hari macam tak sampai ati lak.... huwaaa... almaklumlaa... aku ni sebenarnya kategori orang susah pertengahan... hmmm.... nak dapat menda gini memang susah... so hargailah selagi mampu.  

Anyway yat... thanks a lot my friend....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...