Jumaat, 24 Januari 2014

Jadi Fotografer Niza & Fizi E-Day

Posted by Emmymazli at 11:38 PG
Salam semua....

Heeee..... tulis tajuk jadi fotografer tu gaya macam hebat jer.  Tapi kerana permintaan mak sedara aku turutkan jua walau hubby aku takder nak membantu.  Nasib baik la mak ni berbakat hokeyyy... malas jer nak cakap lebih-lebih. Hahahahah....

Anyway... majlis pertunangan sepupu aku Niza ni telah diadakan di Taman Putra Perdana, Puchong pada 11.1.2014.  Alhamdulillah... majlis yang berlangsung santai dan dipenuhi sedara-mara belah mak aku mostly.  Seronok dapat berjumpa sedara-mara.  Buat sepupuku Niza yang bertunang... untuk menjayakan majlis ni sepenuhnya atas usaha keluarga... kecuali catering dan pelamin tunang... baju dibuat oleh ibunya sendiri dan hantaran oleh kakak-kakaknya, mekap by my sis Angah dan jurugambar majlis oleh aku sendiri. Kalau upah orang luar memang banyak juga bajetnye.  Hehehehe.... senangkan.... berbakat semua anak dan cucu cicit Haji Sahri ni.  

Oklah... just nak share a few gambar yang aku ambil dan edit semasa majlis.  Just aku gridkan gambarnya supaya taklah banyak aku nak letak sini kan... Have fun. ^_^
 
 
 
 
 

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...