Ahad, 12 Januari 2014

Anak-Anak Training Kelas Taekwondo Di Tempat Baru

Posted by Emmymazli at 4:00 PTG
Salam tahun  baru...  masih sempat lagi kan nak wish... hehehehe

Anyway just nak sharing aktiviti anak-anak.... 

Memandangkan Kerajaan pon minta kita sebagai rakyat Malaysia ambil langkah berjimat cermat.... salah satu caranya aku terpaksa juga la mengambil langkah menukar kelas training taekwondo anak-anak aku dari training di Putrajaya ke Putra Perdana.... area rumah aku lebih dekat banyak dengan Putra Perdana dari di Putrajaya nun.... dapat aku jimat minyak kereta.  Huhuhu....

Lagi pon.... kebetulan pula.... trainer yang mengajar tu Sir Muhin yang juga sir diorang yang mengajar Kelas Sparring di Dengkil dan di bantu oleh Sir Arvind.  So harap-harap  ada banyak perkara yang boleh diperbaiki oleh anak aku selepas ini.  Bukan senang nak dapat sir-sir yang bagus kan....

Anyway... moga anak-anak aku berjaya hendaknya kelak.... Amin.  Good luck anak-anakku!!

1 comments:

kasihsyurga on 24 Jun 2016 pada 9:23 PG berkata...

salam sis, saya nak tanya ni kelas taekwando ni kat area mana ya putra perdana. macamana nak register anak? ada no. telefon x

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...