Selasa, 17 September 2013

Terpaksa Bebaskan Gucci & Mieko Dalam Rumah

Posted by Emmymazli at 2:49 PTG
Salam semua.....

Hmmm.... takder apa nak di ngomelkan arini... just teringat kisah malam tadi yang aku terpaksa masukkan kucing aku si Gucci dan anaknya si Mieko ke dalam rumah angkara Cik Tikus yang berleluasa dalam rumah.  
Al kisahnya masa kami semua dah masuk tidur tetiba Kimie ketuk bilik dengan kuat.... rupanya dia terperanjat tengok Cik Tikus besar panjat meja makan dan larikan lempeng aku yang tak ditutup tudung saji.  Kerja anak aku la tu lepas makan tak reti tutup makanan.  Besar katanya Cik Tikus tu dah macam anak kucing kitorang... hahahha.... tau Kimie takut.... sebelum ni pon dah memang ramai penduduk taman ni mengadu pasal berleluasanya Cik Tikus dalam rumah dan atas siling.... memang dah perasan pon dalam rumah habis tepung aku kena lubang dan menda-menda lain but aku still tak terfikir nak masukkan kucing dalam rumah.  Malam tu lepas kes Kimie dah terperanjat nampak Cik Tikus tu terus hubby dan Kimie angkat sangkar si Gucci dan Mieko masuk dalam rumah dan diletakkan bawah dapur.  Gucci dan Mieko pon dilepaskan di dalam rumah biar diorang jadi jaga.  Kunun-kununnya laaa... Hahahaha
So bermulalah kamus hidup si Gucci dan Mieko ni jadi kucing rumah.  Kalau korang berdua buat onar... ko siap ko... hehheheh!! Warning macam kucing paham.... Tapi suka pula aku bila dalam rumah ada kucing... rasa berseri rumah... tidur pon ada kucing teman kadang-kadang tu... heheheh.... 

Okaylah..... Stop dulu menceceh ye.... byeeee
Ok... ni gambar gangguan teknikal... haiyakkkk!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...