Jumaat, 27 September 2013

Berbakat Jugak Aku Rupanya.... LOL!!!

Posted by Emmymazli at 3:41 PTG
Salam semua...

Tetiba harini rasa nak merepek... harini adalah mood tengok design kek orang kat google dan blog kengkawan.... tetiba teringat design kek sendiri... heheheh.... aku ni suka tengok contoh-contoh kek orang tapi nak buat sendiri tak pandai... jadi bila paksa diri nak buat... jadilah seperti gambar-gambar kek kat bawah tu.... asalkan boleh jer... masa mula-mula siap deco kek tu rasa menyampah pon ada bila tengok deco kek sendiri sebab selalunya tak jadi seperti yang kita rancang... tapi dah lama-lama ni bila tengok balik... cam cantik pulak kek aku  buat ni... uwekkkk...perasan sendiri..... hehehehe...

Kiranya aku ni berbakat la jugak walau jarang buat kekkan... bukan apa... crown M (malas) aku besau nau atas kepala kan... buat pon ikut mood. Hahahahaha... Ni adalah a few kek yang aku buat dan design... ok ke tak?? Kalau tak ok lantokkan lerrrr.... i bukan profesional pon.. buat pon ikut suka hati jer.... Ngeeee.....
Birthday Cake Pn. Sharifah
Coklat cake with chocolate topping
Birthday cake for Ina Tisha
Rainbow cake with buttecream & choc
Picture using sugar paper design by me
Birthday cake for Nurul Mashitah
Rainbow cake with buttercream
Picture using sugar paper design by me
Cake beli dari Kedai Kek Italy
Picture using sugar paper design by me
** kalau beli kek saja takder design :(
Orange cake... simple jer... 
Cupcake for Abu Talhah birthday... simple design... tahun 2011
Buttercake with buttercream and fondant
Ok... just nak share kat sini... kat bawah ni merupakan antara pelajaran pertama aku dalam bidang dekorasi kek dalam sekitar tahun 2010-2011.... bila tengok balik rasa lawak pon ada... buruk wehhhh..... hahahah.... korang tengok jer tau... jangan kutuk yer... saya budak baru belajar... hahahhaha.....
 
 
Oklah... malas nak membebel panjang-panjang... see u next time... bubyeeee.....

1 comments:

Sha Khalid on 27 September 2013 pada 7:20 PTG berkata...

Salam..

Cantik2 decoration tu.. Sementara singgah kat sini, Sha nak invite masuk contest kat blog Sha.. Jemput la ye..

http://www.shakhalid.com/2013/09/i-wanna-travel-contest-by-shakhalidcom.html

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...