Isnin, 30 September 2013

Aku Menang "King's Grand Facebook Contest"

Posted by Emmymazli at 11:31 PG
Salam semua....

Dalam mengantuk dan boring pagini di tempat kerja.... tetiba pagi ni dapat berita gembira bila buka email Gmail.  Ingatkan dapat email mengarut... rupanya dapat email makluman yang aku salah seorang pemenang untuk dapat 1 month supply free ice cream.... ok... tq banyak-banyak laa... aku memang ketandusan hadiah dah ni. Ntah bila la nak menang hadiah besau-besau pulak. Hahahah... verangan....
Email yang aku terima dari King's Grand Facebook Team
Anyway aku panjatkan syukur ke hadrat Illahi kerana berpeluang lagi memperoleh hadiah walau tak sebesar mana.  Moga ada rezeki lagi untuk aku hendaknya.  Amin. 

Thanks to Allah.
Contest yang aku join
16 Oktober 2013

Baru jer dapat surat dari King's Grand Facebook Team mengenai penerimaan voucher Ice Cream... Tq so much!!
Voucher dari Kings

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...