Ahad, 4 Ogos 2013

Raya + Reunion Ex SMCC Segamat

Posted by Emmymazli at 5:45 PTG
Salam Syawal....

Seronok giler aku kali ni bila dapat luangkan masa bersama dengan sahabat-sahabat dari Sek. Men. Cannossian Convent, Segamat di raya ketiga.  Bukan senang nak gathering ngan diorang ni.... ada yang lebih 10 tahun tak jumpa pon yer…. Bila dah berjumpa paham-paham jer la... yang dah jadi mak-mak ni pon bertukar perangai cam zaman sekolah balik.  Hahaha.... memang jadi happeninglah rumah sahabat aku Musliha di Kampung Gemereh, Segamat tempat kami berjumpa… Happy jumpa diorang semua!!!
Kami di antara group SYUFENA yang nakal di sekolah
Apa pon.... terima kasih tak terhingga buat encik suami yang sudi melayan aku dan drive aku hingga ke Segamat.  Siap umpan anak-anak aku makan durian lagi kat Ledang…. Aku memang tak plan nak ke Segamat walau dah bagitau hubby aku dari awal tentang plan kawan-kawan aku nak gathering masa raya ketiga.  Cara hubbub ak utu macam tak kasi pergi pon ada.... Pagi tu…. muncung aku pon  memang dah panjang sedepala..... Kengkununnya haritu kami sekeluarga nak pergi beraya then bila mana nak berjalan raya tu, hubby terus suruh call kawan-kawan dan tanya diorang berkumpul di mana...  hihihi.... melonjak happy aku... Love u hubby!!
Sahabat-sahabat yang dapat turut serta

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...