Isnin, 17 Jun 2013

Hubby Jadi Pengerusi Persatuan Penduduk Taman Pinggiran Cyber???

Posted by Emmymazli at 3:40 PTG
16 Jun 2013 - Padang Permainan TPC

Baru-baru telah berlangsungnya Mesyuarat Agung Persatuan Penduduk Taman Pinggiran Cyber Kali Pertama sejak ia ditubuhkan bertempat di Padang Permainan TPC... depan rumah aku jer.... mesyuarat kali ini diadakan bagi melantik pengerusi dan ahli jawatankuasa kerja secara rasminya untuk menjalankan aktiviti-aktiviti persatuan penduduk.  Hmmm.... Dalam tak sangka...Cian plak kat hubby aku... Tak pasal-pasal menggalas tanggungjawab besar sebagai Pengerusi Persatuan Penduduk Pinggiran Cyber.... aku tak nampak plak apa kelebihan laki aku tu hingga orang-orang taman melantik dia.... tapi... hmmmm sabo jer laa...  Apa pon... bila dah diberi tanggungjawab... terpaksalah dilunaskan dengan rela hati yer tak.... Anyway...  tahniah kepada ajk lain yang dilantik yer... semoga kalian dapat menjalankan tugas dengan jayanya  (termasuklah laki aku.... hahahahha)....

Layan jer la gambar sekitar Mesyuarat Agung Persatuan Penduduk Taman Pinggiran Cyber ni.....
AJK-AJK lama
AJK yang dilantik

Pengerusi Baru!! Hahahah

1 comments:

sabby on 7 September 2015 pada 9:02 PG berkata...

Assalam, hi, sabby ni. Sy tgh survey rumah then ade sorg agent ni promote sy kawasan rumah emmy ni. Sy mcm berminat tp sy mcm doubt sebab xtau kejiranan mcm mana semua. Melalui blog emmy je sy tau more info utk taman pc ni. Surau atau masjid terdekat dekat area mana ye emmy? :)

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...