Isnin, 1 April 2013

Sambut Besday Aku Dengan Ina Tisha

Posted by Emmymazli at 11:44 PG
29 Mac 2013 (Jumaat)
Podium 2, Wisma Sumber Asli

Salam semua....

Saja nak update citer basi aku nih... blom kesempatan nak update dari Jumaat lepas... huhuhu.... baru arini aku agak free skit laa... heheheheh

Al kisahnya aku telah menyambut besday bersama ngan bekas rakan seopis aku si Ina Tisha di opis.... plan pon gitu-gitu jer... takder la beria sangat tapi aku ni... nak la merasa sambut besday ala budak-budak... hahahah. Puncanya bila... aku sambut besday officer aku seperti dalam citer aku DI SINI.  So bila dah ternampak kek yang aku buat untuk Puan Sharifah tu.... Ina telah remindkan aku  besday dia on 29hb Mac tu jangan lupa buatkan kek untuk dia yang penuh kasih sayang tu.... so aku pon sajer jer cakap yang  besday aku on 31hb Mac.... terus Ina tanya aku nak kek apa.... aku gurau la aku nak kek barbie.  Dalam kata gurau-gurau tu... Ina setting wat party besday kitorang sama-sama dengan teman-teman terapat kat NRE tu.... So its just like that punya planning dan menjadi laa pulak... aku beli barang dan buat kek pon malam khamis tu... hahahah... Ina pon bawak beberapa benda dan kawan-kawan lain setting bawak air dan cikedis.... 
Besday girl in da house
Alhamdulillah.... simple tapi meriah majlis nyer... yang penting kenyangkan.... first time sebenarnya celebrate besday sendiri ni sebab tu la aku beria skit.... hahahah.... tak kisah la kengkawan nak kata apa bila tengok aku beria dengan belon dan decoration bagai.... Memang aku pertama kali sambut gini....  Dalam sejarah laa seumur hidup aku.... last umur 4 tahun kot mama aku celebratekan besday aku ngan sedara mara dan keluarga.  Kendian tu memang takder dah sampai la ke sekolah rendah, menengah, masuk poly dan sampai la kawen kot.... aku pon tak sure naper.... tapi aku tak ambil hati pon.  Yang paling aku ingat sangat.... masa kat poly la.... kawan  sekelas aku surprisekan aku malam-malam ngan muffin cake yang ada lilin kecik tu ketuk pintu hostel.  huhuh.... terharu ada kawan yang ingat sebab aku tak pernah diraikan since sekolah.  Tapi sebenarnya.... aku yang selalu buat surprise untuk kengkawan masa sekolah.  huhuhu.... Allah tu adilkan.... Then... masa tahun 2010 gitu aku dapat surprise birthday cake dari cousin dan makcik aku masa kenduri rumah bapa saudara aku kat kampung.  Masa tu lagi la rasa nak nangesss.... ada juga orang yang ingat.... sedara mara lak tu... huhuu... sampai 2 kek!! Huhuhu.... Even aku dah kawin pon... aku hanya potong kek masa wedding anniversary dan besday anak-anak.  Huhuhu... Selalunye.... hubby bawak kami makan kenyang-kenyang dan sedap-sedap kat luar bila besday aku dan dititipkan hadiah jika hubby mampu ketika itu..... huhuhu.... okey la jugakkan....

Apa pon.... syukur... Besday girl Ina Tisha suka dengan kek hasil air tangan aku nih yang dibuat dengan penuh kasih sayang dan juga mee bandung yang aku  masak tu.  Heheheh.... Terima kasih jugak kat Ina Tisha kerana merealisasikan impian aku nak merasa kek barbie dah tua-tua bangka ni.... Kahkahkah..... Cantik kek... nak makan pon sayang lak rasa.... hahahah.... potong skit jer then pemutusnya.... Ina suh bawak balik umah suruh Hanum tengok bikin jeless.... kuang...kuang...kuang.... Memang Hanum jeles pon... Hahaha... Nak kata camner kan... Hari Sabtu tu... kebetulan aku nak balik kampung.... so aku telah membahagi-bahagikan kek tu kepada mama aku... adik aku angah dan mak sedara aku kat putra perdana tu.... biar semua merasa.... alhamdulillah....
Kek yang aku buat untuk Ina Tisha
Barbie kek for me.... thanks Ina
Terima kasih banyak-banyak kepada Ina Tisha, Hajar, Liyana, Suriati, Wani dan Nurul Mashitah yang bawak makanan serta minuman untuk merealisasikan "Party Liar" Besday Girls ni... Hahahah.... terima kasih tak terhingga yer... jasa korang akan ku kenang sampai bila-bila...

Terima kasih juga kepada kengkawan yang datang walaupun ada yang tak dapat datang awal... at least korang datang juga... thanks so much....

Sekali lagi thanks kepada Ina Tisha kerana sudi sambut besday sama-sama walaupun aku punya besday lambat 2 hari jer dari Ina.... Hahahah.... apa pon... aku happy giler lorrrr.....

p/s: kesian makcik cleaner nak bersihkan bilik "party liar'  kami ni haritu... hahahahaha

Okaylah... layan gambar kami-kami ni yer....
Sesi potong kek!!
Muka aku daaa!!! hahahahha!!
Sila nganga  besau skit.... hahahhaha... masukkan kek setoet jer... hahahhaha
Nak sangat kek barbie... Hah!! Makan cepat.... Gigit kepala barbie tu!!! Hahahah!!! 
One of my BFF yang sempat hadir walau jauh skit nak drive datang NRE 
Antara makanan-makanan yang terhidang... syukur...
Luar dan dalam kek khas buat Ina Tisha.  First time aku try buat kek ini sebenarnya.... nasib baik la jadi.... huhuhu
Antara manisan yang dibawa Wani dan Nurul... thanks guysss....
Simple besday decoration yang aku buat sendiri for me and Ina
Nak jugak possing ngan barbie cake mama dia dak Hanum ni... jeles la tu... hahahhah

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...