Selasa, 2 April 2013

Gucci Nak Jadi Mama

Posted by Emmymazli at 5:24 PTG
Salam....

Happy nau aku rasa kali ni... akhirnya... kucing betina pemberian rakan aku Farizth si Gucci yang telah aku kenenkan dengan Cimong aku akhirnya pregnant.  Yeay... yeay..... Seronoknya bila dapat tau Gucci pregnant.  Aku tau pon dari kedai pet tempat aku boarding kucing tu weekend haritu disebab aku nak balik kampung.  Masa aku nak ambik diorang balik... tuan kedai yang  bernama Fakhrul tu sikat-sikat la bulu kucing aku tu.... sekali bila tengok Gucci dah ada puting susu... bila check keadaan puting dan perut Gucci, kandungan Gucci dalam 4-5 weeks.  Huuhuhu..... happy nyer.... tak lama lagi adalah anak kucing ngiau-ngiau lagi laaa kat rumah aku ni.....!!! Happy nyeeeee!!!!!! Congrats Gucci!!!
GUCCI

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...