Khamis, 4 April 2013

Dapat Cheese Tart Yang Diidamkan....

Posted by Emmymazli at 5:21 PTG
Happynyeeeee...... akhirnya dapat jugak aku makan mini cheese tart seperti yang diidamkan... huhuhu..... sebenarnya last week lagi aku teringin nau nak makan mini cheese tart ni.... tetapi tak tau mana nak cari dah.... pemutusnya... aku mintak tolong sahabat aku si Nurul kot-kot la dapat cari untuk dijadikan menu masa party besday aku dengan Ina Tisha last week tu tapi tak jumpa.  Sedeyy la kan... huhuhu... macam orang  ngidam lakkan... kuikuikui.....

Ntah macam mana dalam teringin tu... semalam tak sangka pula Nurul dan anak-anak singgah rumah aku.... ingatkan kenapa la kan... rupanya dia nak bagi aku cheese tart ni... huhuh... okeyyyy... rasa terharu sangat sebab ada orang yang concern keinginan aku!!!  Tapi memang sedap cheese tart ni... rasa dia simple dan ngam ngam soi jer orang cakap... dan kebetulan memang baru lepas masak petang tu... itu yang best tu.... tak sedar aku makan dah banyak pastu sampai lupa nak pelawa si Nurul... kakakakakakak..... sedap nau aku rasa.... masa ambil gambar ni pon dah tinggal ni jer la... yang lain aku dah ngappp... so pandai-pandaila aku susun cheese tart ni bagi nampak cam banyak... heheheh....

Thank you my BFF yang sanggup menghantar cheese tart yang diorder dari Ampang... jauh ko import ekkk... hehehhe.... love uuuuu!!!


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...