Selasa, 12 Mac 2013

Segmen FB: Sayang Kamu Seadanya : Bobby di Tempat Ketiga

Posted by Emmymazli at 12:53 PTG

Salam semua.... 

Aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada semua kengkawan yang 'LIKE' gambar Bobby aku untuk Segmen FB: Sayang Kamu Seadanya yang dianjurkan oleh Zul & Azizi Boarding Pets.  Alhamdulillah... Bobby dapat tempat Ketiga.... Syukur sangat.  Sorrylah yer kengkawan sebab lambat update story kemenangan Bobby sebab lepas dapat jer keputusan pemenang tu aku agak busy dan ditambah pula aku ke Kelantan.... maka banyak kerja aku tertangguh termasuk kerja aku menulis di blog ni... heheheh... Harini baru aku teringat pasal Bobby... huhuhu....

Sebenarnya... hadiahnya tak la selumayan mana.... hanya dapat name tag cantik untuk dikalungkan pada sicomel.... Aku ni bukan apa... masing-masing bila aku minta bantuan untuk like gambar Bobby aku tu... mesti ingat dapat hadiah yang best... dapat duit... huhuhu.... takder maknenye... walau apa pon.... alhamdulillah.... ada juga rezeki Bobby walau setakat name tag.

So... inilah keputusan keseluruhannya  yer kalau kengkawan nak tahu.... aku letak di sini untuk makluman korang....

Segmen FB yang Zul & Azizi Boarding Pets buat ni bermula pada 18 Februari 2013 hingga 04 Mac 2013 sebelum jam 12:00 tengah malam.  Berikut adalah 5 pemenang yang mendapat keputusan 'Like' tertinggi untuk penyertaan sicomel kami. 

Hadiah Eklusif Zul & Azizi Boarding Pets untuk sicomel kami:

Peserta "Like" 
Tertinggi Pertama

[Keputusan: 313 LIKE]
********************************************************************
Peserta "Like" 
Tertinggi kedua

[Keputusan: 305 LIKE]
********************************************************************
Peserta "Like" 
Tertinggi ketiga

[Keputusan: 301 LIKE]
********************************************************************
Peserta "Like" 
Tertinggi keempat

[Keputusan: 301 LIKE]
********************************************************************
Peserta "Like" 
Tertinggi kelima

[Keputusan: 208 LIKE]


5 pemenang ni perlu emailkan detail kepada penganjur.... mereka akan mengambil masa 1 (satu) atau 2 (dua) minggu untuk menghantar hadiah ini untuk memproses nama pada tag tersebut.   Apa pon... alhamdulillah.....

Sekali lagi jutaan terima kasih kepada kengkawan yang like gambar Bobby... Thanks guysss.....

2 comments:

✿Cik Cappuccino Latte ✿ on 12 Mac 2013 pada 2:06 PTG berkata...

jemput join
http://cyanxkamo.blogspot.com/2013/03/give-away-ga-birthday-akiff-ke-2-tahun.html

moicai on 13 Mei 2013 pada 12:10 PTG berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...