Jumaat, 25 Januari 2013

MAJLIS AMANAT KSN KEPADA WARGA PERKHIDMATAN AWAM TAHUN 2013

Posted by Emmymazli at 8:10 PTG
22 Jan 2013
Dewan Plenari, PICC

Salam semua....

Today just nak sharing penglibatan aku dan 5 orang staff JBK lain dalam Majlis Amanat KSN Kepada Warga Perkhidmatan Awam Tahun 2013

Hmmmm.... Aku nak cakap macam mana ekkk.... Dah boss arahkan... Aku pergi jerlaaa tanpa membantah... Bukan suruh buat kerja berat pon.  Dengar jer KSN tu berucap....
Antara yang hendak KSN sampaikan ialah seperti yang tertera di dalam gambar ni....
Masa kat PICC tu... Antara yang menarik perhatian aku ialah koir dari JPA yang menyanyikan banyak lagu dari sebelum KSN sampai hinggalah KSN masuk ke dewan. Salutelah sama diorang.... Larat pulak tu....
Tapikan....ada satu wajah yang aku cam kenal sangat dalam team koir tu.... Penyanyi masa aku zaman kanak-kanak dan remaja. Orang itu ialah Azian Mazwan Safuan.  Kalau budak sekarang mungkin tak kenal dia.... Kalau baya-baya aku insyaallah kenal. Tapi kenapa dia ada kat situ ekkk... Dia ni staff ke apa? Untuk memastikan aku tak salah orang, kebetulan masa tamat majlis ada disediakan kudapan.... So ada la 2 orang budak koir JPA minum dekat dengan aku tu.... So aku pon jadilah kepochi nak tanya betul ke orang tu.... Sahabat koir tu mengaku itu memang Azian Mazwan Safuan. Rupanya....  dia merupakan staff JPA gred 17.  Undangan menyanyi still dia terima tapi just majlis kecil or dinner la. .. Hmmm....  Memang benarla tekaan aku.... Nasib artis lama... Gitula kan....
Oklah... Apa sangat nak story.... Pergi dengar amanat KSN jer pon kan.... Settle majlis kami pon terus balik...

So.... Babai dulu la yer....

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...