Isnin, 31 Disember 2012

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU

Posted by Emmymazli at 4:44 PTG
Salam semua

Pejam-pejam celik sekejap jer masa berlalu tanpa kita sedari.  Tak sangka harini last day kan... huhuhuh..... 
Terlalu banyak banyak kenangan pahit dan manis yang aku tempuhi... jatuh bangun aku, gelak tawa dan duka lara yang aku alami hingga aku mengalami stress yang agak kritikal dan sering tak sihat.  Nasib baik hakak tak giler!!  Apa pon.... terima kasih yang tak terhingga kepada teman-teman dan keluarga yang berada di sini memberi sokongan serta dorongan agar aku lebih kuat dan tabah dalam mengharungi liku kehidupan... Korang ada di saat aku ketawa dan menangis...

Kepada mereka-mereka yang telah banyak melukakan hati aku.... aku sentiasa memafkan kalian.  Terima kasihlah atas apa yang kalian telah lakukan..... Tak lupa juga kepada kengkawan yang mungkin tanpa sedar aku telah mengguris hati kalian... maafkan aku dan halalkan segalanya.....


Semoga lembaran 2013 lebih menggembirakan aku dan keluarga... insyaallah!! Amin!!!



0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...