Rabu, 14 November 2012

Kisah Drama Adam & Hawa

Posted by Emmymazli at 12:40 PTG
Hahahaha... baru nak tulis aku dah gelak dulu... bukan apa... sekarang ni kan tengoh hot pasal drama Adam dan Hawa kat Astro Mustika HD.  Aku ngan hubby memang galak sungguh kalau pasal drama ni.  Memang layan giler... mesti on time!!  Boleh pulak record guna beyond tu pastu boleh ulang-ulang tengok bila nak tido... Bila tengok Am dan Ain romantik skit-skit... aku and hubby pon sengih-sengih... hahahhaha... lawak betol penangan Adam dan  Hawa ni.  
Masalahnya... aku ni yang perempuan memang sinonim la kalau layan drama-drama gini.... tapi yang kelakar dan pelik ni... hubby aku plak yang lebih-lebih.... hahahhaha!!!!!

Disebabkan fanatik dengan drama ni.... baru-baru ni aku singgah di kedai buku Popular kat AEON Klang tu masa hubby aku ajak memancing.... Pastu aku teringat pasal novel Adam dan Hawa ni... terus aku mention kat hubby aku.  Hubby aku kata... "Hah belilah!!" terus dia hulurkan duit kat aku then sama-sama cari novel tu kat dalam kedai.  Bila dah dapat dan bayar.... pesanan penaja dia.... "Sekarang dah episod 44... u baca tengah-tengah laa sampai habis... nanti u story kat abang ending dia.... pastu kalau u nak baca dari mula terpulang laa... hahahahahah!!  Boleh gitu?? Kihkihkih....  
Akibat boring masa hubby aku memancing kat Pandamaran.... aku pon melayan novel tu dalam kereta.... Boleh habis layan novel tu kooo.... tapi dari tengah-tengah laa!!! Hahahahha!!!! Boleh lurus bendul plak ikut cakap hubby!!  Bukan apa... nak tau ending dia dulu.... kihkihkih.....!!!  Dah malam skit sebelom tido baru aku bermula baca dari depan.  Hahhaha....

Sekarang aku dah khatam... lepas ni kalau layan drama ni.. dah boleh senyum-senyum.... tang hubby aku tu... aku citer pon skit-skit jer ending dia... takkan aku nak story macam dalam buku lak kan.... hahahha.... hubby aku cam geram jer ngan aku sebab takmo citer betul-betul apa yang terkandung dalam novel tu.  Hihihih.  Alasan aku... "Nanti tak surprise la yang bila u tengok drama tu.  Hahahha!!!"  Semalam... lepas tengok drama episod 46 tu.. hubby pon capai la novel tu.... "Aku nak baca laaa buku ni... Sakit hati nak tunggu drama ni!!"  Hahahahahha!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...