Isnin, 21 Mei 2012

Tercapai Idaman Kalbu

Posted by Emmymazli at 1:35 PTG
Pertama-tama sekali... aku nak ucapkan terima kasih tak terhingga buat hubby aku kerana menghadiahkan aku handphone impian aku.  Baru berangan dalam 3 minggu sudah.... Asik tengok dalam tv dan kat kedai handphone jer.... Geram la aku... Dah lama benar aku tak beli handphone memahal ni sebab aku tau aku ni jenis kasar dan kadang agak careless.... Tapi bila Samsung keluar jer model jenis ni... memang aku berkenan giler...  Tu yang berangan-rangan jer dulu.  And aku tak tak target la pulak akan dapat secepat ini dengan pemberian hubby aku nih.
SGN idaman aku
Anyway... aku dapat hadiah ni Jumaat lepas.  Nak dijadikan cerita.  Masa tu aku balik agak lewat dari opis.  Sampai je rumah, aku tak terus masuk rumah tapi melepak kat depan rumah tu bersekali dengan jiran sebelah bersama 2 pekerja kontrak indon dan hubby aku.  Borak-borak dalam 20 minit.... jiran dan indon tu pun blah.. tinggal la kami berdua sambil memerhati anak-anak tengah main-main kat playground depan rumah.  Sembang-sembang dengan hubby nak makan apa la malam tu... nak balik kampung pukul berapa.... but tetiba hubby tanya... "Eh... birthday u bila ek emmy??"  Sentap la aku sekejap bila hubby bleh lupa birthday aku kan... huhuhu... Mula la aku membebel kejap... mencik tau.... Pastu aku ni dah merajuk skit terus masuk rumah sebab konon nak masak ayam goreng laa sebab hubby kata lapar nak makan.  Lauk tengahari tu aku masak ada lagi dan saja masak lebih untuk makan malam.

Sedang aku masak tu.... aku tak tau la apa projek hubby aku tu... malas nak pikir.  Kebiasaan, lepas aku masak dan hidang-hidang makan pada waktu petang/malam... aku akan terus pergi mandi... panaskan... Time aku nak masuk bilik nak mandi hubby aku bleh pula berkurung dalam bilik.  Aku nak masuk pun tak boleh.  Katanya "Kejap... nak salin baju....". Sabo jer laaa... macam tak biase.

Bila hubby aku keluar bilik jer.... aku tengok dia dah siap-siap mandi dan wangi-wangi.  Macam pelik pun ada... jarang hubby aku mandi petang nih.  Heheheh.... Kalau nak balik kampung pun jarang wangi gini.  Aku pesan kat hubby terus pergi makan... aku kenyang lagi then terus masuk ke bilik nak mandi.... Masa aku nak salin baju tu ternampak ada kotak berbunga kat atas meja alat solek aku.  Waaa.... patutlah tanya besday... ada hadiah rupanya....  nak pujuk la tu kan....
Hadiah yang hubby letak atas meja solek aku

Dengan keadaan panas dan tak mandi lagik ni.... teruja lah aku nak buka hadiah dulu.  Tak kisahlah kalau busuk belum mandikan... Masa nak bukak hadiah tu... aku tak espect la hubby nak bagi SGN ni... bukan main susah nak bukak hadiah ni sebab hubby bungkus dengan kertas lebihan wall paper... sabo jer laa.... bila dapat tengok jer gambo kat kotak tu... ehh.... betul ke?  Bukak lebih skit sampul tu....baru aku rasa nak menjerit.  Yeay....!!!!! Tapi kotak lom habis bukak ni sebab sampulnye sticky sangat... kena slow-slow.  Dengan penuh hati-hati dan sabar aku buka sampul tu.  Hati-hati pun terkoyak jugak skit kotaknya.  Bila dapat buka kotak jer... aku nampak pink!!! Yeay lagi.... melompat macam budak-budak aku kejap.  Hahahha..... Dah la mengidam SGN... dapat pulak warna pink!!  Memang menjadi idaman aku Hayyyooooo... suke giler!!!!   Rupanya... dalam melenting-lenting suke tu rupanya hubby ngintai aku kat pintu bukannya pergi makan.  Sabo jer laa.... Hahahah.... aku dapat tau dia ngintai aku jer terus aku buka pintu bilik and kiss pipi hubby.  Thanks banyak-banyak yang!!! I love u!!! Macam tau-tau jer i dah berangan nak pakai SGN ni... huhuhu!!!
Sampai terkoyak la kotak ni punya cover aku bukak sampul tu... huhuhu
Yang kelakarnya masa tu.... hubby suruh aku mandi cepat-cepat dan ajak makan sama.... Masa makan tu aku rasa tak selera langsung.  Telan nasi pun tak sedap!!  Ayam yang aku goreng tu pun kalau selalu aku makan 3-4 ketul.. ni 1 ketul pun tak lalu.  Ni sumer angkara SGN la nih!!  Hahahaha!!! Tergelak hubby tengok perangai aku.  Heheheh  ^_^! So sekarang ni aku tengah proses menggodek handphone ni bagi pandai pakai.  Even kami ada ipad pun.... aku still tak berapa tau guna.  Yang guna selalu hubby aku dan anak-anak.  Aku just check FB dan email jer dalam ipad tu... Main game pun jarang sekali.  So bila dapat SGN ni memang aku nak master la pakai handphone ni.  Itu pun... anak-anak aku dah loghat asik nak main game jer... tak cukup-cukup ada ipad... aku punya pun diorang nak kacau.... sabo jer laa... Anyway... Thank you very much yang..... I LOVE YOU!!!

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

jordan outlet
off white clothingoutlet
kyrie irving
kyrie 7 shoes
cheap jordans
hermes handbags
hermes
palm angels t shirt
curry 9
kyrie 7

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...