Sabtu, 19 Mei 2012

Gambar Aku & Hanum Yang Sejemput Di Berita Harian

Posted by Emmymazli at 11:11 PG
Lambat skit aku nak masukkan story pasal muka aku yang sipi ni dan muka anak aku si  Hanum masuk dalam paper Berita Harian pada hari Selasa 16 Mei 2012 di ruangan Hip.  Sengaja aku masukkan lambat-lambat dalam blog ni... segan sebenarnya.... huhuhu.... tak mau la kontroversi sangat...

Apa pun... bagi aku... ini lah kali pertama aku berpeluang masuk dalam paper walaupun sipi jer kan... kahkahkahkah.... poyo giler kan.... janji ada.... hikhikhik....

Full story dalam Berita Harian Ruangan Hip pada 16 Mei 2012
Gambar body aku terselit tengah ambil turn nak bergambar....
kalau tak tau mana satu aku... ni aku highlight.. hahahah
Gambar yang ada muka hanum jadi photografer
Ok... ni aku highlight yang mana 1 si hanum

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...