Rabu, 18 April 2012

First Blog Giveaway: Guestbook By Sazalina Zakaria

Posted by Emmymazli at 12:01 PTG
Hai... salam semua

Today punya entry ni pasal percubaan aku nak masuk contest-contest yang ada giveaway ni... Tiba-tiba harini tergerak hati nak try masuk-masuk contest ni setelah sekian lama stop sebab tak pernah nak bernasib baik.  

Giveaway yang Cik Sazalina Zakaria kita beri ni menarik skit sebab hadiahnya tu merupakan kerja hasil tangan dia yang kreatif.  Mak tengok... terus jatuh cinta la.  Huhuhu.... Giveaway dia tu... berbentuk guestbook... memanglah sesuai untuk orang nak buat majlis kawen.  Aku nak buat majlis kawen mendanyakaannn.... hahahha... kalau dapat buat sebagai album or scrapbook husband and wife pun ok... Haa.... manalah tau ada rezeki menang... boleh juga aku gunakan untuk album sempena wedding anniversary aku dan hubby tahun ni.  Hmmm... Moga-moga ada la rezeki aku ni dapat giveaway ni.  Amin!!!!
Cantikkan giveaway dari Sazalina Zakaria
So... kepada kengkawan yang berminat untuk join pun boleh juga try.  Mana tau... !!!! ^_^
Try klik di sini.... http://shareyourlovewithcards.blogspot.com/2012/04/first-blog-giveaway-guestbook.html
Good luck semua.

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...