Isnin, 27 Februari 2012

Layan Tengok Orang Drift Kat Putrajaya

Posted by Emmymazli at 5:32 PTG
Semalam... masa on the way nak hantar anak-anak aku ke kelas taekwondo tu dari Presint 4 nak ke Presint 18 tu ternampaklah kereta-kereta layan drift kat Presint 3 tu sempena Karnival Wow.  Tetiba macam loghat sangat nak tengok but hubby kata hantar anak dulu ke kelas taekwondo... Lepas jer hantar anak terus patah balik ke Presint 3 tu.

Husband parking di sebelah jalan dekat ngan Taman Pancarona.  Mula-mula tengok dari dalam kereta tapi rasa tak puas pulak.. Keluar dari kereta pula  tengok dari luar but aku lak yang tak puas hati lagi.  Hubby aku dok rileks kat bawah pokok tengok dari jauh pun layan.  Aku terus bagitau hubby nak lintas jalan nak tengok dari dekat.  Geram beb!!!  Baru puas hati!!!  Nak tak nak hubby aku mengekor juga la bontot aku.  Takut nanti aku tengok dekat-dekat jadi apa-apa... Hahaha....
Masa tengok diorang drift ni... kaki ngan tangan ni macam berdenyut jer.  Macam tangan aku lak yang pulas steering ngan tarik break tangan dan rasa macam kaki aku lak yang tekan pedal break... hehhehehe... layan memang layan.  Actually sukan kereta drift ni adalah salah satu impian aku yang tak tercapai lagik.  Huhuhu...  minat giler tapi tak mampu... camner???  Selalu jugaklah kalau aku bawak kereta Wira aku tu bila dengan hubby aku.. aku buat lagak dan bunyi macam orang nak drift.  Hehehhe....Kalau  boleh buat keta Wira aku tu kan best... aku cakap ngan hubby aku yang aku  nak make up Wira aku untuk buat kereta layan drift bleh tak?? Hubby aku jawab dengan selambanya.... "Jahanam keta!! Keta mahal ko nak buat drift.  Orang nak drift pakai keta lama jer...  Ko ada duit ke nak buat keta beli enjin besar ngan turbo???"  Hahahah!!! Dah tau jawapan dia dah!!! Alasan tak mau bagi!  Cer korang tengok skit video aku dapat rakam nih. 
Telinga ni masih terngiang-ngiang lagi bunyi orang main drift ni dari semalam... kalau dapat try kan best.  Tapi pakai kereta orang lain la... aku yang bawak dan drift!! Hehhehehe.  Ni aku nak try rasa duduk sebelah drifter bila orang bagi peluang merasa pun hubby aku tau  mau bagi... nampak sangat sayang kat aku la tu.... adehhhhh... geram betul!!!  Bila la dapat merasa nak drift ni.... mencik tau!!!!

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

we mu pandai dok buat keta nissan jadi drift punya.kalau jadi mu tunjuk ok.

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...