Isnin, 5 September 2011

Tahniah Pada Cousin-Cousin Aku Yang Baru Dapat Baby!!!

Posted by Emmymazli at 3:59 PTG

Warghhh… dalam sebulan ni, diam tak diam dari awal puasa hinggalah ke raya baru  ni, aku mendapat 3 anak buah dari cousin-cousin aku.  Hrmm….. meriahlah lagi cicit nenek aku tahun ni…. Seronok!!!

Firstly…. Anak buah aku yang lahir pada awal puasa ialah baby girl kepada cousin aku Hafiz dan Rehan yang bernama Marsya Riffa lahir pada 2 Ogos 2011. 
Secondly… kakak kepada Hafiz pula iaitu si Nurul Baity yang melahirkan baby girl juga bernama Khayla Fatima pada 10 Ogos 2011.  Uikkk... suka sangat la hubby dia si Keef dapat baby girl!!!
Thirdly, pada hari raya ketiga, 1 September 2011 yang lepas isteri Shahrul pula, si Intan melahirkan anak kedua.  Alhamdulillah… kali ni dapat baby boy pula bernama Mohd Irsyad Hasriq … comel sangat!!!
Tanpa disedari.... 3 anak buah aku yang lahir ni sumernya lahir dari kaedah caesarian... pembedahan laaa...  hahahha... takut salah ejalah pulak!!!  Hmmm... macam jangkit-jangkit pulak!!

Lepas ni... turn adik aku si Angah pula yang akan melahirkan anak kedua dijangka bulan November nanti  Huhuhu…. Aku tumpang happy sudah…. Boleh aku picit-picit kasi nangis… best wooo… hahahahah!!!!  Jangan si Angah pun menjangkit melahirkan anak macam 3 anak buah aku tu sudah... mau pening nak berpantang....!!! Hehehheh...

Oklah... Congrats kepada Hafiz & Rehan, Nurul & Keef dan Sharul & Intan for your new born baby....  Makin meriahlah family kita... heheheheh!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...