Rabu, 14 September 2011

Hari Bengang Sedunia.... 14 September 2011

Posted by Emmymazli at 11:57 PG
Pepagi dah buat aku stress..
Pepagi juga aku disalahkan...
Tak senang aku nak dengar ceramah!!
Main sms kat aku dan terus aku naik atas buat kerja
Orang lain silap...
Aku juga dipersalahkan....
Aku tau kerja aku...
Tapi bila orang lain yang ambil alih tugas nak buat kerja aku....
At last kerja ni dia buat tak habis.. tergantung di tengah jalan... aku jugak yang salah!!!
Orang lain suruh simpan barang boss aku dan kata boss balik nanti dia nak bagi sendiri pun...salah aku jugak!!! Bila aku bagi time dia tanya... katanya nak tunggu dia tanya baru nak bagi.. padahal orang lain yang suruh aku pegang dulu... tapi aku jugak salah.... !!!!!!
Alasannya sebab aku PA.. tugas aku...!! Muktamad!!!
Macam cipan!!!! Apa salahnya kita ni manusia ingat mengingat... aku pun kadang terlupa.... bukan takat diri ko, diri aku sendiri pun tak terurus dan aku sendiri selalu terlupa!!!
So... aku pun tak nak cakap banyak.... yer laa... memang salah aku....
Nak blame orang lain pun tak guna.... Admit sudah!! Memang aku salah!!!
Salah aku jer la nampak....!!!! Salah ko sendirik ko tak nampak....!!!  Fine!!!
You are the boss.... untuk harini ko tengok jer laa muncung aku sepanjang hari.....!!!!
Maybe sampai esok!!! Pedulik la.... tak yah nak buat-buat baik ngan aku  bila saat ko perlukan!!!!
Aku tau ko dah rasa sedikit bersalah pada!!   Itu pun sebab ko nak kejar pangkat ko tu sebab tu ko buat baik ngan aku!!!
Honestly... aku buat kerja ko dengan hati tak ikhlas!!!
Malas nak cakap banyak!!!  Porrrraaahhhhh!!!!!




0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...