Selasa, 10 Mei 2011

Perhimpunan Hari Pekerja 2011

Posted by Emmymazli at 10:33 PTG
7 Mei 2011 - Kompleks Sukan Bukit Jalil

Alhamdulillah.  Tahun ni dapat aku merasa pergi perhimpunan hari pekerja lagi.  Aku ingat tahun ni tak berpeluang lagi.  Almaklumklaa... sejak jabatan aku berdiri sendiri ni, tak merasa la nak pergi event-event under kementerian.  So sad!  But tahun ni, aku dapat pergi under pakej PUSPANITA.  Selamat!!! Heheheh.


Kali ini aku pergi ngan one of teman rapat iaitu si Cik Yatt.  Hehehehe... ngan dia jer kepala aku ngam skit. Ada juga geng-geng lain yang memeriahkan event yang aku pergi kali ni.   Janji enjoy!!!

Dengan Cik Yatt

Honestly, aku suka gi event-event camni sebab aku suka berhavoc memberi semangat.  Lagi satu, yang paling penting pergi nak dapat baju dan cuti ganti.... ngeeeeee!!! Jujurnya ayat akak ni!!!  Tapi memang betul pun.  Dapat baju korporat NRE tau!!.. Bukan murah  nak beli.  Orang dah kasi free dah cukup baik beb!!

Kontijen NRE

Perkara-perkara best bila pergi perhimpunan camni bila ada konsert, koir dan terjerit tak hengat sambil buat ombak!! Boleh gitu?!!! Hahahahha.  What ever laaa... yang penting dapat tengok Ning Baizura!! Hahahah!!!

Oklah... enjoy the pic jer la yeee...

Masa baru-baru sampai, muka aku selenga habis!!

Bergambar sebelum masuk kompleks sukan

Group photo

Beria aku buat ombak!! Hahahahah

Band dari Polis Diraja Malaysia

Penari-penari
Koir dari Kementerian Sumber Manusia

Ning Baizura

Melayan lagu Ning... over!!!

Kontijen NRE bergambar diluar Kompleks Sukan Bukit Jalil

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...