Rabu, 11 Mei 2011

Celebrate Mothers Day With My Kids & Hubby

Posted by Emmymazli at 9:28 PG
9 Mei 2011 - Chicken Rice Shop, Alamanda


Last Monday, aku baru berpeluang celebrate Mothers Day dengan my hubby and kids.  Nak buat camner, my hubby selalu outstation.  Kebetulan hari Isnin tu baru dia balik dari Kelantan lepas seminggu dia kat sana. So my hubby ajak dinner kat luar jer.  My hubby suruh aku pilih nak dinner di mana.. dia ikut jer... tetapi disebabkan faktor mata aku yg mengantuk dan letih tak hengat ni dan aku ni jenis malas nak pergi jauh-jauh maka aku hanya memilih untuk makan di Alamanda jer... pemutusnya di Chicken Rice Shop.  Heheheh

Anyway, tadi aku baru cerita yang my hubby baru balik Kelantan.  So sebagai hadiah Mothers Day, dia telah membelikan aku baju team Malaysia yang aku idam-idamkan yang sepasang with my hubby.... so kena la pakai baju tu pergi dinner... sekali pandang.. gaya cam nak main bola pun ada kitorang ni.... ^_^

Hadiah yang aku terima dari my kids?? Hahahah... kelakarlah.... Si Hanum ok lah lagi... dia bagi Kad Ucapan siap ada lukisan pada sampul... yang aku agak musykil tu.. lukisan anak aku tu cam tema keselamatan jalan raya la pulak... hehhehe...  Si Kimie plak dia bagi... jeng... jeng... korang tengok la sendirik hadiah dia bagi tu... tak sampai ati nak sebut... heheheheh..

Anyway... thanks to my hubby and kids.... Love u all...

Me with my baju Malaysia team

Me with hubby... konon sepasang la tu kan.. hehehehehe

My Kids

Menu of the day..

Hadiah dari Hanum

Hadiah dari Kimie... hehehhehe

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...