Selasa, 1 Mac 2011

My First Cupcakes (Lepas Ni Boleh Ambil Tempahan ^_^)

Posted by Emmymazli at 12:02 PTG
Hai semua!!!

Today nak story about hasil kerja aku yg pertama selepas aku blajar dalam Bengkel Dekorasi Cupcake dengan Kak Ira dan Kak Linda tahun lepas.... ni pun aku mula buat bila ada beberapa org yg mula bertanya jika aku nak buat tempahan cupcake... so sebelum aku mulakan bisness kecil-kecilan aku ni, aku mulakan dengan hasil kerja aku yg pertama untuk birthday Adek Thalhah sabtu lepas sebagai hadiah hari jadi beliau...  korang nilai la yer hasil kerja aku... ok ke tak???

Actually, mcm2 design yg aku boleh buat.... termasuk fondant bunga ros dan mcm2 lagik.... akan datang aku akan update hasil kerja aku kat blog ni yer...

So lepas ni jika kawan-kawan hendak buat tempahan, boleh la menempah dengan aku... harga boleh dirunding..... hehehhehehe....

 


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...