Khamis, 3 Mac 2011

Majlis Apresiasi NRE 2011

Posted by Emmymazli at 4:28 PTG
2 Mac 2011 - Paya Indah Wetland, Dengkil

Salam semua... seperti yg aku cerita sebelum ni... aku telah menghadari sesi raptai majlis ni before ni... so, smalam merupakan majlis rasminye....

Aku dan rakan2 as usual merupakan member of NRE Cyclist telah mengiringi menteri untuk ke tempat perasmian Tasik Rusiga... dari mula menunggu menteri... punya la panas... bila menteri datang boleh lak hujan renyai... then bila tgh beri ucapan semua.... boleh hujan selebat2nya.... huhuhu... belum sempat menteri nak rasmi boat baru kat Paya Indah Wetland (PIW) tu..... kebetulan aku n team NRE Cyclist lain nak la menyibuk kat situ... at last bila hujan jer terus hantar basikal kat port dia dan terkandas kat kaunter PIW tu dalam kelaparan.... mcm mana pun... hujan2 pun redah jugak la sbb takmo tunggu lelama.... huhuhu....

kesian jugak... majlis byk terkandas bila hujan... makan pun tak selesa bila hujan.... nak buat camner kan... bila cuaca dah ok skit... baru merasa nak meround cari makan.... pusing2 kat kaunter makan tu ada la daging rusa.... aku pun minta kawan tolong ambilkan... tak perasan plak chef yg bakor rusa tu dah campur daging kambing... aku pun bahan sedap jer... lepas makan terus pening weii.....

Dalam kepeningan tu, aku diminta menyanyi untuk mengisi kekosongan majlis yg sepatutnya ada penyanyi lain yg menyanyi... nak tak nak nyanyi la jugak tp aku tak la nervous sgt sbb Ja'a ( one of member sesama nasyid) dah inform awal2 maybe kena nyanyi... so apa lagu yg ada redah jer leee.... Ja'a yg kene mulakan dulu dan Ina Tisha.... kendian baru aku duet ngan Ja'a lagu 'Sandar Pada Kenangan' dan aku bawa lagu solo 'Benci Tapi Rindu'.. cukup 2 lagu sudah... nnt org nyampah... hehhehe.... suara kalu sedap takpe... ni kes tangkap muat... kena lak nyanyi depan menteri, timbalan menteri dan ksu... malu siotttt..... takut makin hujan... hehhehehe

Lepas nyanyi tu, dalam kepeningan tu aku terus blah ke tempat boat riding.... takmo tunggu lama2 kat area pentas tu sbb takut kena nyanyi lagik (bukan apa... ni semua kes tangkap muat... Ja'a dah jadi mangsa kena nyanyi byk lagu... hehehehhe....).  Tp nasib baik aku dpt tarik si Ja'a... sian dia... kang melepas naik boat.... huhuhu... merasa la naik boat baru tu kat PIW... best... dpt la mengelilingi Tasik Rusiga yang sepatutnya dirasmikan oleh menteri tu kitorang dah round dulu... hehehheeh.... jangan mare....

Habis boat riding tu konon nak naik paddle boat lak... aku pun test la ngan cik ina tisha... tp sekejap je dah bosan sbb asik pusing kat situ jer bila kitorang bawak... hahahahah... baik balik terus... turun jer paddle boat terus aku naik bas.... baru lega rasanya..... kepala dah bertambah berdenyut... baik rehat kan.. akhirnya sampai ke rumah aku kepeningan gara2 termakan daging kambing... adehhhh... lotih acik... apa pun... redha jer leee....

sesi menunggu menunggu dalam kepanasan

control senyum jer....

nampak cantik je....


senyum penting ok....

parking kat tepi jalan sambil melihat menteri melintas untuk perasmian

kami team NRE Cyclist

With artis NRE - Ja'a

Possing kat boat Paya Indah Wetland

Bestttt!!!!!!!!

Sila lihat keindahan alam blakang saya tu...


nature....




kami di sambut dgn gembiranya....

Tn. Hj. Suhaimi pun nak possing ngan kitorang jugak... huhuhu

With Cik Ina Tisha naik paddle boat...

2 comments:

imanamani on 3 Mac 2011 pada 5:11 PTG berkata...

agak agak kan ..kalau tanpa safety jacket tu...kot la tergolek ke tasik masa naik paddle boat...ko tenggelam ke timbul hanny...kekekekekekkee

Emmymazli on 4 Mac 2011 pada 10:51 PG berkata...

hawau ila.... confirm la tenggelam ila.... tempat tu bekas kawasan lombong... bahaya wei... dah la aku tak pandai berenang....

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...