Khamis, 31 Mac 2011

Hadiah Dari Avon. Thanks Avon!!!

Posted by Emmymazli at 11:36 PTG
Alhamdulillah.........

Itu jer yang mampu aku mulakan. Heheheh.... Actually, aku telah mendapat hadiah dari Avon atas pencapaian sasaran Jualan Peribadi masa tahun 2010.  So, aku telah menerima Anugerah Wakil Avon 2011 bagi Anugerah Pencapaian Ahli Golden Circle Unit Executive sebab pencapaian aku tu.  Huhuhu... dengar macam best jer kan.  Padahal pakai sendiri jer pun.  Takder la beria nak menjual. 

Pada 27 Mac 2011 yang lepas telah diadakan Majlis Penganugerahan Avon di Putrajaya.  Aku sepatutnya hadir untuk menerima anugerah bagi kategori Golden Circle.  Tetapi malangnya aku tak dapat hadir kerana aku balik kampung dan yang paling penting aku dapat job photographer untuk wedding cousin my hubby.  So, biarlah dikejar rezeki dulu.  Betul tak??  Heheheh

Kebetulan, smalam aku telah ke Avon untuk membeli barang keperluan dan aku terus tanya staff Avon bernama Fatin jika ada bahagian yang aku boleh dapat untuk anugerah tu.  Syukur... walaupun tidak hadir, aku still dapat hadiah yang aku layak untuk terima.  Nak tau apa dia aku dapat???  Hehehehhe... Aku dapat sebuah handbag besau punyaaaaa.... dan pin AVON GOLDEN CIRCLE yang cantik & Sijil Penghargaan.  Jadi la kan.  Thanks to Fatin and semua staff Avon yang banyak membantu aku meningkatkan jualan walaupun tak seberapa.  Sayang u all!!

Ok laa... sekian dulu story for today... tataaaa.....


Hadiah yang aku dapat dari Avon

Sijil Penghargaan

Pin Avon Golden Circle

Hand bag besaaauuuu punya!!! hahhaha

Kat hand bag pun siap letak Golden Circle

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...