Ahad, 13 Februari 2011

Lily & Mizi New Born Baby

Posted by Emmymazli at 9:36 PG
Tahniah buat sahabat sesama PA aku kat NRE ni si Lily Zahrina yang mendapat cahayamata ke 4 hasil dari perkahwinan kedua beliau bersama staff di NRE ni jugak.  Siapa lagi kalau tak Abg Mizi... ehhehehe

Last night aku melawat Lily dan baby girlnya.. comel... muka Abg Mizi habis... sian Lily... anak dia sumer muka ikut site husband... hahahah... tak kisah la kan.... Nama untuk baby tu  Lily n Abg Mizi lom bagi lagi.... tak tau nak bg nama apa.... pulak!!! 

Hanum & Kimie asyik nak pegang jer baby ni... naik risau lak aku...  aku pun seronok pegang anak org ni... tp bila Hanum n Kimie mintak adik aku say "NO!! SURUH AYAH BRANAK SENDIRIK!!" Hahahah... bukan apa... Jeran weiii!!

Apa pun... congrats Lily & Abg Mizi!!!

Masa aku datang tu, baby asyik tido jer..

Hanum pun nak  possing ngan baby girl
Baru nak bukak mata... tu pun sekejap

Comel!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...