Jumaat, 18 Februari 2011

Angah's Birthday & Mama wif Syila

Posted by Emmymazli at 11:43 PTG
Today is angah's birhday.... so disebabkan bitrhday dia harini, aku la terpaksa celebratekan dia... heheeheh... selalunya angah akan celebrate birthday dia ngan mama, syila sbb tarikh birthday diorang dekat2.  Mama is on 17 Feb, Angah on 18 Feb n Syila is on 21 Feb. Tp disebabkan time untuk balik kg lama lgk... so aku celebrate ngan dia 2 org jer.... mama n syila lak abah tolong celebratekan kat kg harini....

Masa angah msg aku ptg tadi, dlm masa yg pantas ptg tadi aku pk blanje kfc jer sbb aku sendiri teringin nak makan kfc.... hehehe... boleh gitu??  balik umah dari ofis jer terus siap2 nak gi Alamanda.... jumpa angah n family kat sana.....

Apapun... Happy birthday Angah.... tu jer yg mampu aku bg kat ko ngah... huhuhuhu


Angah's Family



anak aku kalau makan KFC hidup jer....

Antara hidangan yg aku sediakan untuk angah

Angah dan Alya

Alya tayang baju yg Paklong dia beli... bukan main!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...