Sabtu, 15 Januari 2011

Hot FM Zoomers!!

Posted by Emmymazli at 7:08 PTG
Haaa... aku baru jer sampai rumah dari melawat kawasan rumah yang aku beli di Cyberjaya.... dalam perjalanan aku nak ke Cyberjaya.. terdengar lak dalam radio Hot Fm yang team Hot FM Zoomers berada di Presint 3 Putrajaya dalam pukul 4.50 ptg tadi... so.. aku pun mengambil kesempatan la nak jugak joint Hot FM Zoomers ni n terus masuk ke Putrajaya... nak merasa org kata... heheheh... sib baik masa aku sampai tu ada lagi hadiah yg nak dibagi... walaupun simple je hadiahnya.. at least dapat la jugakkan.... tp jeles gek tgk org lain ada yg dpt beg la.. t shirt laa n macam2 lagik... aduhhh.. jeles tul... nak wat camner.. dah terlambatkan... so terima la seadanya... hahahha.... yg penting, sempat bergambo team Hot FM Zoomers.  TQ guys...

aku bergambar with Hot FM Zoomers n hadiah yg diberikan... hehhehe

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...