Rabu, 1 Disember 2010

Happy Birthday Kimie Anak Mama!!!

Posted by Emmymazli at 3:47 PTG
Huhuhu.... harini birthday my loghat son.. Kimie... dah 7 tahun already... tak sangka lak dah besau anak aku.... Bermaksud aku pun semakin tuuuuuttttt!!! Hehheeh.... Tak kisah laa....

Si kimie dari malam tadi..dia dok mengongoi aku nak hadiah birthday.... so, this is my conversation between us..

Kimie: Mama, esok besday kimie kan?? mama nak bg kimie hadiah apa?
Me:  Kan mama dah kasi hadiah advance haritu... kimie jugak mintakkan sbb kimie jeles kakak hanum dpt MP4.  So mama dah beli MP4 Biru tu untuk kimie.... so nak hadiah apa lgk?? Kan mama dah bg...
Kimie: Yer ke... Kimi terlupa lak!! Heheheh... habis tu kita nak buat apa besday kimie??

Aku diam kejap... apa idea nak ckp ni...

Me: Kimi nak wat besday kat kg ke?? kita wat ngan nenek sumer...?
Kimie: Alaaa.... Kimie nak kat sini.. kimi dah ajak mama zairah ngan kakak ia makan kek kat umah kimie hari sabtu ni...
Me: What??

Aduhh... pandai2 jer anak aku ni.... pening2.... apa nak buat ni.... so, aku fikir just nak beli cupcake la today then nnt bg kawan kimi n family dia tu... haduii...!! peningnyer.... aku takmo la buat birthday party without ayah dia sbb right now ayah dia tgh outstation.. tp anak aku ni bukan main la jauh pemikiran dia...

So... last night... sbg reason untuk sambut birthday kimie... aku ajak la tgk movie kat alamanda citer RAPUNZEL... si kakak pun dah berkali2 ajak... aku dok hold2 jer... sbb dah lambatkan... aku redah jer pegi Alamanda... mintak2 ada la movie tu nnt sbb b4 tu aku dah dtg nak beli tiket n asik sold out jer... so tawakallah... anak2 punya pasal.... at last... ada gak movie pukul 10.15 mlm... jadilahhh... janji anak2 enjoy....  Citer pasal RAPUNZEL... mmg best la cartoon ni... aku yg dah tua ganyut ni tgk movie ni dalam panggung pun tergelak tak hengat.... 5 credit to this movie...

What ever pun.... HAPPY BIRTHDAY ANAK MAMA 'MUHAMMAD FIRHAD HAKIMI'...Mama sayang adik!!!


Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Digital Scrapbooking Photo Tinks by WiddlyTinks.com


ni la present yg aku beli in advanced untuk kimie.... MP4 yg murah2 jer... budak2 tak pandai pakai barang mahal dowhh!!! hehehehhe

Iklan Rapunzel

kalu siapa dah tgk citer ni... mesti suke time ni....

Layan Kimie & Hanum depan banner Rapunzel

Kakak Hanum... suka sgt dgn watak Rapunzel tu...

Kimie suka kuda tu.. Maximus...

Mama pun nak jugak!! Hehehehhe!

Just watch the movie trailer!!


0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...