Khamis, 2 Disember 2010

Celebrate Birthday Kimie at GSC Alamanda Again!!!

Posted by Emmymazli at 2:38 PG
Hai semua... seperti yg kawan2 sedia maklum.. entry sebelum ini, aku menyambut birthday kimie semalam dengan menonton Rapunzel..... huhuhu... rupanya tak cukup dgn tgk Rapunzel tu jer... balik2 kerja harini kimi tanya lagik... "harini besday kimi nak buat apa ma????"... apa aku nak jawab??? pikir punya pikir, sib baik la smalam masa beli tiket rapunzel tu aku beli la jugak tiket citer Ngangkung... so kira layan jugak skali lg tgk movie... kalu tak nnt anak2 kata mama ni boring lak... so aku pun kuar la td dlm pukul 8.15 ke Alamanda untuk tgk movie Ngangkung tu pukul 9..... Bila dah sampai sana awal, kebetulan kat situ MPH buat mcm Jualan Pesta Buku... ada plak mainan budak... kimie dah aim jer la apa dia nak... but sorry!!! aku ni jenis tak melayan kehendak anak2 bulat2... nnt mengada plak!!! Apa lgk.. sedey la member tu... hehehe... at last pujuk punya pujuk baru kimi diam.... dalam keterpaksaan layankan jugala si kimie tgk citer Ngangkung tu.... huhuhuh

Masa aku pujuk tu.. aku janji nak makan McD... so balik dari tgk movie tu aku layan la makan McD dgn anak2.... hmm... kalau pergi McD kat Bangi tu 24 hours n ada tempat untuk kanak2 bermain...suke la kimie... lebih2 lg bila tgk aku beli cupcake.... jadi laa untuk sambut birthday kimie tu secara simple... nak wat grand2 tunggu ayah balik yer!!

Overall.... aku syukur sbb kimie seronok dgn birthday dia tahun ni... sayanggg kimie!!!

hidangan di McD yang aku beli untuk aku dan anak2

cupcake segera untuk kimie....

 
possing sebelum makan

dalam main2 pun nak bergambo lagik... isk..isk...isk

possing budak 2 org  nakal panjat memanjat

Me & Kids!!

4 comments:

CY on 2 Disember 2010 pada 8:09 PG berkata...

hepi besdei kimi...

eh laki ko pegi mane?

Emmymazli on 2 Disember 2010 pada 8:54 PG berkata...

takder ler yat... outstation kat instun dari hari selasa aritu... dah 2 minggu ni berturut2 dia keluar...

imanamani on 2 Disember 2010 pada 9:25 PG berkata...

Happy Birthday Kimie...semoga menjadi anak yang soleh dan mendengar kata papa dan mama..menjadi insan berjaya...amin....

Emmymazli on 2 Disember 2010 pada 10:10 PG berkata...

amiiiiinnnn!!!!!

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...