Khamis, 11 November 2010

Pertandingan Aerobik - Congrats to Azman n NRE Aerobik Team

Posted by Emmymazli at 11:06 PTG
Pertama skali aku nak ucapkan tahniah kepada member 1 team nasyid aku... Encik Azman n the geng sbb berjaya tubuhkan group untuk Pertandingan Aerobik sempena Hari Inovasi NRE 2010 ni dlm masa sehari dan training 3 jam.... syabas mere bette!!!!!  Walaupun tak menang... at least berjaya la jugak tunjuk performence yg bagus...

For info kawan2 sumer... sbnrnya aku dan kawan aku fadzilah telah diinvite dan mencari org untuk masuk pertandingan ni 2 hari b4 pertandingan berlangsung... giler la!!! setelah berbincang ngan ila... decide punya decide... takmo la kan amik risiko last minit training dan memalukan diri sendiri... bukan apa... nak ajar skit kat pihak atasan bahagian pentadbiran kat opis aku ni.... nama je kementerian anjurkan program... tp staff sendiri tak leh nak handle... apsal la tak dr awal cari org... ni sumer last minit.... pastu baju sume takder... sian la kat org yg masuk.... jabatan lain dok la dah training berminggu2... but kementerian sendiri yg jd penganjur pon takleh inform awal2... ntah apa2!!

Whatever pun.... lets share video diorang ni... look so cute... inilah hasil training sehari b4 pertandingan.... jadila kan...

2 comments:

imanamani on 27 November 2010 pada 8:39 PG berkata...

dasat ..sehari sebelum ek..practice..

Emmymazli on 27 November 2010 pada 5:40 PTG berkata...

mmg dasat.... si azman tu la jadi kapten nye.. kalu ko tgk kat video tu... dia yg kat tgh2....

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...