Selasa, 24 Ogos 2010

Belajar Deco Cupcake With Mama

Posted by Emmymazli at 8:40 PTG
Kalu korang perasan... entry aku sebelum ini aku pernah kata aku blajar deco cupcakekan... tp mesti korang pelik kenapa aku blajar lagi....? Heheheh.... sebenarnya.. aku melayankan mama belajar cupcake.... mak punya pasal kan... kununnye nnt nak bisnes wat cupcake... mama pun sanggup nak dtg putrajaya semata-mata nak blajar deco cupcake.... kalu stakat wat cake... mama mmg takder hal... expert ma!!! bab nak mendeco tu jer tgh keras lagi... heheheh... then pilih punya pilih org yg nak mengajar.. ingat nak blajar wat cupcake ngan akak yg ajar masa aku wat program puspanita tu... at last... akak tu dah pindah sarawak plak!!

Class kali ni aku pilih dari facebook setelah lama aku survey... akhirnya aku pilih Sweet Treats - dCupcakes Haus.  so far dia mmg nak ajar di rumah tp kalau  boleh dia minta biarla cari org lain skali...  kalu sorang takmo der org yg ajar tu nak dtg umah untuk mengajar.... so aku pun set la kat putrajaya at umah angah... hmmm... tak pasal2 aku pun terjebak sama sbb tak nak org tu ajar sorang jer semata2 kalau dtg putrajaya coz b4 tu dia dah publish kat fb cari org tp takder org nak joint... so tak per la kan... nak pandai... aku follow jer...ahhahahha

anak aku pun khusyuk tgh aku buat

mama dgn stylenye

nak tunjuk... cantik tak tulisan aku pakai icing tu???

my cuppies yg dah siap... terus masuk dlm kotak lagik

bergambar dgn cikgu yg mengajar cupcake tu..

my cake!!


More pic??? Jomla tgh FB saya:

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...