Jumaat, 8 Oktober 2010

Majlis Hari Raya NRE 2010

Posted by Emmymazli at 2:53 PTG
6 Oktober 2010 - Dewan Baiduri, NRE Putrajaya

Aktiviti aku kali ni adalah menyanyi lagi untuk Jamuan Raya Kementerian Sumber Asli & Alam Sekitar... Heheh... jamuan kali aku n geng2 puspanita lain kena wat show.... n it was last minit again... n show yg pertama lak tu... haduiiii... coz of takder pilihan kena la nyanyi lagu yg senang2... Sesuci Lebaran....

 bergambar ngan group wakil puspanita b4 naik pentas... nervous tu

 masa show...

sengeh je yg mampu... hahhaha

kali ni dpt aku berpeluang jumpa isma face to face after borak jer kat fb... berkenalan dgn dia dulu pun sebab ramai kawan2 vocay 1 skolah ngan dia n sebaya... jeles tgk rakan sebaya anak 5 body slim... aku??? huhuhuhu..... begitu jugak dengan wak hermantino.... sedara sejawa... hahahah... rupanya dia tau psl kampung aku kat paya dalam tu.... n kenal paman (panggilan untuk pakcik dlm bahasa jawa) aku tu... wak baiki... anak tok selamat.... nama pun geng jawa.... hehheeh... apa lg... terus ngomong jowo jer laa ngan aku... kipeye tow arek ngomong karo de'e... aku ngisor sitik2 waei... hahahha..... betul ke tak tu...??? kalu org ckp aku paham ler... nak ckp balik... cam haram skit bunyi nyer.... wakakkakak!!!!!

 manje ngan wak!!

with isma AF

 
bergambar ngan hantu2 blakang pentas... serem mak!!

with Datin Azlina, Pengerusi PUSPANITA Ibu Pejabat NRE

anyway... dlm sibuk wat show n lepak ngan isma n wak hermantino..... skali aku diumumkan untuk dpt hadiah pakaian tercantik n glemer... rezeki tul... thanks nre!!! seronok giler.....

yeeyyyy!! dpt hadiah.... 

ni hadiahnya... siap ada tanda harga lgk... hahahah


anyway... nnt bleh tgk kat video aku yg kitorang wat show tu.... sumbang mambang.... ngeee.....



0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah entry saya!! Komen korang yang sememangnye paling best!!

Daisypath Anniversary tickers
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...